»Sredstva za železniško infrastrukturo, torej za vzdrževanje in obnove, se v letu 2023 povečujejo za 173 milijonov evrov oziroma za 55 odstotkov. Kar verjamem, da je korak v pravo smer. Če želimo govoriti o zelenem, potem je treba železnicam dati prioriteto.«
»Cilj železniška infrastruktura.«
»Javna železniška infrastruktura je tista, ki ji moramo absolutno dati prednost in je zato absolutna prioriteta naše vlade.«
»Pri železniški infrastrukturi gre za drage projekte, a ne smemo gledati preozko, pač pa moramo upoštevati, da je pri teh projektih poskrbljeno tudi za precej cestne infrastrukture, kot so podvozi in nadvozi, protihrupna ograje in podobno.«
»Namesto dragega projekta, ki bo vodil v še več cestnega prometa, bi bilo treba sredstva usmeriti v ureditev železniške infrastrukture...«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Stanje javnega potniškega, če pogledate železniško infrastrukturo, je slabo in spominja na muzej na prostem.«
»že oktobra sprejela delni program za obnovo naše infrastrukture, kjer je bilo takrat za to namenjeno 751,6 evrov«
»Če želimo izboljšati javni promet in narediti več za okolje, so naložbe v železniško infrastrukturo prava stvar.«
»Konec leta, če ne bo zapletov, bi lahko objavili razpis za gradbena dela na železniški infrastrukturi, ki vključuje ureditev vseh tirnih naprav med Dunajsko in Šmartinko, gradnjo nadhoda nad železniškimi programi in ureditev peronske infrastrukture.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju